Ombudsdienst voor de postsector

Ombudsdienst voor de postsector

Geraken uw problemen met een post- of koerierbedrijf niet opgelost? Schrijf, fax, mail of kom langs, wij zullen uw klacht graag in behandeling nemen.

Katelijne Exelmans

Koning Albert II-laan 8 bus 4
1000 Brussel
Tel.: 02 221 02 20 Fax: 02 221 02 44 Openingsuren: van maandag tot vrijdag van 9 tot 16 uur

Keywords

Aangetekende brief, Adresverandering, Assignatie, Bankkaart, Bankkluis, Beheerskosten, Belegging, Brief, Cardstop, DoMyMove, Filatelie, Huurwaarborg, Hypotheeklening, Internationaal Mandaat, Internationale post, Intrest, Kilopost, Krant, Kredietverlening, Loket, Mailing, Mutapost, Overschrijving, Pakje, Pensioencheque, Post, Postbode, Postbus, Postkantoor, Postman, Postzegel, Spaarboekje, Spaarrekening, Storting, Tarieven, Taxipost, Tijdschrift, Verkeersbelasting, Zichtrekening