Ombudsdienst Stad Oostende

De Ombudsdienst onderzoekt klachten die te maken hebben met de dienstverlening van de stedelijke administratie, het OCMW en de Lokale Politie. Ook de autonome gemeentebedrijven (AGSO, AG Mobil-O en Energiehuis), De Grote Post, het Economisch Huis en Toerisme Oostende behoren tot haar werkterrein.

De ombudsvrouw gaat na of u correct en behoorlijk behandeld bent. Zij bemiddelt tussen u en de diensten.

Griet LANDUYT
Torhoutsesteenweg 19
8400 Oostende
Telefoon: 059 25 86 86
E-mail: ombudsdienst@oostende.be
Openingsuren:
Op afspraak

Waar zit u mee?

Ombudsman
10.06.21
Ontmoeting met de Kamervoorzitster
De voorzitter van het netwerk, Marc BERTRAND, heeft de door de vereniging nagestreefde doelstellingen gepresenteerd.
Resolutie over de toegang tot internet
12.02.21
Resolutie over de toegang tot internet
De leden van het Belgische netwerk van ombudsmannen (het Permanent overleg Ombudslui, kortweg POOL) hebben een resolutie aangenomen waarin zij de f
Logo van ONU
09.02.21
De Verenigde Naties roepen op om de rol van de ombudsmannen te versterken
De resolutie die de rol van de ombudsmannen wil versterken werd unaniem aangenomen tijdens de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties op 16 de
Blijf thuis. Zorg voor jezelf. Zorg voor anderen. Hou vol.
24.03.20
Coronavirus: ombudsmannen blijven tot uw dienst
De Belgische ombudsmannen herinneren u er aan dat hun diensten altijd voor u beschikbaar zijn.
 Hieronder geven we aan bij wie u wel terechtkunt met een probleem met de kinderbijslag
10.01.20
Een probleem met de kinderbijslag: bij wie kunt u terecht?
Hoeveel kinderbijslag een kind krijgt en bij welke diensten u terechtkunt voor de uitbetaling ervan, hangt af van de woonplaats van uw kind.