Ombudsman voor Telecommunicatie

De ombudsman voor telecommunicatie behandelt klachten over telecomdiensten en telecombedrijven als Proximus, Telenet, Scarlet, Mobistar, Voo, enz.
 

Luc Tuerlinckx
Koning Albert II laan 8 bus 3
1000 Brussel
Telefoon: 02 223 09 09
E-mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Openingsuren:
van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur

Waar zit u mee?

 Hieronder geven we aan bij wie u wel terechtkunt met een probleem met de kinderbijslag
10.01.20
Een probleem met de kinderbijslag: bij wie kunt u terecht?
Hoeveel kinderbijslag een kind krijgt en bij welke diensten u terechtkunt voor de uitbetaling ervan, hangt af van de woonplaats van uw kind.
Het Centrum Particulieren van uw regio is het enige adres voor uw bezwaarschrift over uw belastingen.
28.11.17
Niet akkoord met uw belastingen?
Als u het bedrag op uw aanslagbiljet wil betwisten, heeft u zes maanden de tijd om een bezwaarschrift in te dienen.
De vertraging gaat over papieren aanvragen, meer bepaald voor tweedehandswagens geïmporteerd uit het buitenland, old-timers en tweedehands moto’s.
27.11.17
Vertraging voor je nummerplaat?
De overgrote meerderheid van aanvragen om nummerplaten in te schrijven, gebeurt