Ombudsman voor Telecommunicatie

De ombudsman voor telecommunicatie behandelt klachten over telecomdiensten en telecombedrijven als Proximus, Telenet, Scarlet, Mobistar, Voo, enz.
 

Luc Tuerlinckx
Koning Albert II laan 8 bus 3
1000 Brussel
Telefoon: 02 223 09 09
E-mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Openingsuren:
van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur

Waar zit u mee?

Het Centrum Particulieren van uw regio is het enige adres voor uw bezwaarschrift over uw belastingen.
28.11.17
Niet akkoord met uw belastingen?
Als u het bedrag op uw aanslagbiljet wil betwisten, heeft u zes maanden de tijd om een bezwaarschrift in te dienen.
De vertraging gaat over papieren aanvragen, meer bepaald voor tweedehandswagens geïmporteerd uit het buitenland, old-timers en tweedehands moto’s.
27.11.17
Vertraging voor je nummerplaat?
De overgrote meerderheid van aanvragen om nummerplaten in te schrijven, gebeurt