Ombudsman voor Telecommunicatie

De ombudsman voor telecommunicatie behandelt klachten over telecomdiensten en telecombedrijven als Proximus, Telenet, Scarlet, Mobistar, Voo, enz.
Luc Tuerlinckx
Koning Albert II laan 8 bus 3
1000 Brussel
1000 Brussel
Telefoon: 02 223 09 09
E-mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Openingsuren:
van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur
Waar zit u mee?

24.03.20
Coronavirus: ombudsmannen blijven tot uw dienst
De Belgische ombudsmannen herinneren u er aan dat hun diensten altijd voor u beschikbaar zijn.

10.01.20
Een probleem met de kinderbijslag: bij wie kunt u terecht?
Hoeveel kinderbijslag een kind krijgt en bij welke diensten u terechtkunt voor de uitbetaling ervan, hangt af van de woonplaats van uw kind.

28.11.17
Niet akkoord met uw belastingen?
Als u het bedrag op uw aanslagbiljet wil betwisten, heeft u zes maanden de tijd om een bezwaarschrift in te dienen.
27.11.17
Vertraging voor je nummerplaat?
De overgrote meerderheid van aanvragen om nummerplaten in te schrijven, gebeurt