ombudsman Poste

ombudsman Poste

Ombudsman Poste bemiddelt voor jou om een oplossing te vinden voor elk geschil met een post- of pakketbedrijf.

Wat doet deze dienst wel?

Ja klacht kan bijvoorbeeld gaan over: 

  • de postbedeling
  • een pakje
  • internationale zendingen
  • een klantendienst

Wat doet deze dienst niet?

Ombudsman Poste kan je niet helpen met je klacht over de Bpost bank. Daarvoor kan je wel terecht bij Ombudsfin.

Hoe werkt het?

  1. Neem eerst contact op met de organisatie of dienst.

    De eerste stap is altijd: contact opnemen met de organisatie of dienst waarmee je een probleem hebt. Zo krijgen ze de kans om het zelf op te lossen.

  2. Kreeg je geen antwoord of geen oplossing?

    Als de dienst niet reageert, of als je het gevoel hebt dat je klacht niet ernstig wordt genomen, dan kan je bij een ombudsdienst terecht.

  3. Dien je klacht in.

    De ombudsman bekijkt je situatie, zoekt mee naar een eerlijke oplossing, en doet indien nodig aanbevelingen aan de dienst.

Contacteer ombudsman Poste

Adres

Koning Albert II-laan 8 bus 4
1000 Brussel

Telefoon

02 221 02 20 elke werkdag tussen 9u00 en 16u00