Ombudsdienst voor de Postsector

De ombudsdienst voor de postsector behandelt klachten over de post- en koerierbedrijven in België.
Voor klachten over bpost bank is Ombudsfin, de ombudsdienst voor financiële diensten, bevoegd.
Katelijne Exelmans
Koning Albert II-laan 8 bus 4
1000 Brussel
1000 Brussel
Telefoon: 02 221 02 20
E-mail: info@omps.be
Openingsuren:
van maandag tot vrijdag van 9 tot 16 uur
Waar zit u mee?
12.02.21
Resolutie over de toegang tot internet
De leden van het Belgische netwerk van ombudsmannen (het Permanent overleg Ombudslui, kortweg POOL) hebben een resolutie aangenomen waarin zij de f

09.02.21
De Verenigde Naties roepen op om de rol van de ombudsmannen te versterken
De resolutie die de rol van de ombudsmannen wil versterken werd unaniem aangenomen tijdens de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties op 16 de

24.03.20
Coronavirus: ombudsmannen blijven tot uw dienst
De Belgische ombudsmannen herinneren u er aan dat hun diensten altijd voor u beschikbaar zijn.

10.01.20
Een probleem met de kinderbijslag: bij wie kunt u terecht?
Hoeveel kinderbijslag een kind krijgt en bij welke diensten u terechtkunt voor de uitbetaling ervan, hangt af van de woonplaats van uw kind.