Ombudsdienst voor de Postsector

De ombudsdienst voor de postsector behandelt klachten over de post- en koerierbedrijven in België.

Voor klachten over bpost bank is Ombudsfin, de ombudsdienst voor financiële diensten, bevoegd.

Katelijne Exelmans
Koning Albert II-laan 8 bus 4
1000 Brussel
Telefoon: 02 221 02 20
E-mail: info@omps.be
Openingsuren:
van maandag tot vrijdag van 9 tot 16 uur

Waar zit u mee?

Het Centrum Particulieren van uw regio is het enige adres voor uw bezwaarschrift over uw belastingen.
28.11.17
Niet akkoord met uw belastingen?
Als u het bedrag op uw aanslagbiljet wil betwisten, heeft u zes maanden de tijd om een bezwaarschrift in te dienen.
De vertraging gaat over papieren aanvragen, meer bepaald voor tweedehandswagens geïmporteerd uit het buitenland, old-timers en tweedehands moto’s.
27.11.17
Vertraging voor je nummerplaat?
De overgrote meerderheid van aanvragen om nummerplaten in te schrijven, gebeurt